The Proposal



Director: Anna Fletcher
Writer: Pete Chiarelli

The proposal handlar om en affärskvinna som jämförs med djävulen av hennes arbetskollegor. Hon har en assistent som hatar henne, men gör ändå allt för henne i hopp om att bli befordrad. När hon blir utvisad från USA till Canada, blir hon tvungen att hitta ett sätt att stanna kvar. Undrar om det inte blir hennes assistent som bli offret för hennes plan. Han går med att gift sig med henne om hon befordrar honom till chef, och eftersom hon inte har något val, går hon med på hans krav. Men när han ska pressentera henne för familj, går inte allt som planerat och snart märker han att hon inte är så farlig som alla trodde att hon var!! Riktig bra kärlekskomedi, miljön, människorna allt var bra planerat. Den var roligare än jag hade förväntat mig, och jag skulle kunna se filmen igen. Jag skulle rekomendera den till både tjejer och killar, kolla gärna den med kompisarna eller i par, för ni lär skratta ganska mycket  :P Jag måste säga till alla tjejer att sandra hade riktigt fina skor i alla scener, och hon var underbar, roligt att hon fortfarande kan sin sak :D Den får 8 av 10 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0