Crank



Directors: Mark Neveldine, Brian Taylor
Writers: Mark Neveldine, Brian Taylor

Crank handlar om en yrkesmördare som blir förgiftad, och lämnad för att dör. Konstigt nog dör han inte, utan kommer på ett sätt att bromsa giftet, och svaret är adrenalin. Så under hela filmen så var han tvungen att hålla sin kropp igång, genom att springa, röra sig och skada sig själv för att få adrenalin. Men Crank nöjde sig inte med det, utan han höll sig levande för att få sin hämnd på mördare. Filmen var lite jobbig att kolla på, då allt gick så himla snabbt. Det var mycke våldscener, och vissa scener kunde jag inte äns kolla på :( men det kan vara för att jag är så himla känslig när det gäller blod. Jag tyckte att filmen var välgjord men att den inte glammig, utan kanske mer en lågbudget film. Filmen är nog mest för killar, men tjejer kan också kolla på den. Den får 5 av 10

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hejsan jag har precis börjat med en outlet där jag säljer allt från skor till klänningar till accesoarer och liknande, olika storlekar och varianter för att försöka passa alla.. Hur som helst så är det mesta helt nytt eftersom jag shoppar väldigt mycket blir det att mycket inte ens blir använt och bara hänger i garderoben därför tänkte jag att det var en smart idé att sälja de så någon annan får större nytta av de än jag själv.



Kolla in outleten direkt på den här länken: Http://lisettee.blogg.se/outlet



kram lisette

2009-08-05 @ 10:01:05
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0